niedziela, 25 listopada 2007

wierszyki na dobranoc

Księżyc dawno wyszedł na noc więc powiadam Ci dobranoc. Włóż piżamkę, wskocz do łóżka niech przytuli Cię poduszka. A tej nocy dobrze wiem będę Twoim ekstra
snem!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Kolorowe erotycznie, zajebiście fantastyczne, chociaż lekko tajemnicze, takich snów ci dzisiaj życzę :)
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Odwiedź mnie dziś we śnie, Tak bardzo pragnę zobaczyć Cię, Przytulić, powiedzieć, że chcę z Tobą być, I że nie umiem bez Ciebie żyć.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Namiętne spojrzenie rzucam na Ciebie * ono oszolomi twe ciało tak by ci sie wygodnie spalo* Moje dlonie powędrują w dół cichutko aż ci się zrobi bardzo cieplutko * usteczka ucałują czule że ci się milo zrobi w ogule * na koniec moje
ciało wtuli się w twoje i zaśniemy oboje
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Nadchodzi już wieczorna godzina Księżyc już swoją kołysankę zaczyna, więc do łóżeczka kładź się już Kochanie zmruż oczka, a ja obiecuję Ci, ze coś przyjemnego się stanie. Przyjdę znienacka i po cichu do Ciebie, przytulę, pocałuję i sprawię byś poczuł się jak w niebie. Będę przy Tobie przez cały czas czuwała i przed złymi zmorami chowała, a teraz mówię Ci już dobranoc namiętnie całuję i życzę Ci pięknych snów na noc! :*
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Na dworze wielki mróz,a Ty śpisz już, kołderką szczelnie okryta,żadne zimno tam nie zawita, zamiast tego ja się zjawie i pięknymi snami Cie zabawie. Z rana byś nie marzła jak wyjdziesz z domku, dam gorącego buziaka mój kochany stworku.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Na dworze straszny mróz, więc przy Tobie jestem już. Ugrzeje Twe stópki i nóżki i rączki i buzię, nie będziesz chciała się mnie pozbyć na dłużej. Będzie nam razem cieplusio i miło, oby się nigdy to nie skończyło
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Na dobranoc dla mojego misia Buziaczek w pysia Śpij sobie słodko Ty moja maskotko Tysiące pieszczoszek Przesyła Twój kotek
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Gdy znowu muszę położyć się do łóżka sama, Przy swoim boku szukam Twoje ciała, I gdy Ciebie nie ma przy mnie, Wstaję przez okienko popatrzeć chwilkę, Gwiazd świeci tyle na niebie, A każda z nich przypomina mi zawsze Ciebie, I gdy nadal nie mogę zaspokoić swojego pragnienie, W mym sercu wzbudzają się takie życzenia: Śpij Kotku słodko i spokojnie, Niech wszystkie sny będą tylko o mnie, I gdy rano obudzisz się wyspany, Pragnij zobaczyć się ze mną Kochany!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Gdy zasypiasz mój kwiatuszku połóż rękę na serduszku, drugą rękę miej pod głową, przyśnie ci się daję słowo. popilnuję cię do rana śpij wredoto ukochana!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Gdy przychodzi noc, a wraz z nią myśl o Tobie, zamieniam się w gwiazdę jasną co wskazuje Ci drogę, I całym swoim blaskiem, całym swym urokiem, cała swoją siłą, toruję Ci snów bramy, byś śnił słodko o nas w ogrodzie różanym, by ten sen był wszystkim na co zasługujesz, byś mógł się zapomnieć w tym śnie choć na chwilę i zamknąć wszystkie smutki, złe chwile w jednym pocałunku, który ja z Twoich ust spije. Słodkich snow Dziubku
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Do poduszki główkę złóż! Swoje piękne oczka zmróż! Kończy się męczący dzień, Niech już nowy przyjdzie sen! Gwiazdki oczka Ci puszczają i Ode mnie
pozdrawiają! ;)
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dla Ciebie wszystek słońca blask, Dla Ciebie niebo pełne gwiazd, Dla Ciebie wszystkie moje sny, Dla mnie, kochana, tylko Ty
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Delikatnych jak dotyk, pięknych jak oczy, słodkich jak usta-snów. Życzę Ci tej i każdej następnej nocy, spędzonej beze mnie...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Bim bam, północ wybiła, nadejście duszków oznajmiła, jednak one straszyć zamiaru nie mają, a niech Cię miło zabawiają. Byś spać poszła wesoła, i nie bała
się żadnego stwora.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Blady księżyc krąży po niebie, maluje wzory na ciemnym tle, moje serce tęskni do Ciebie, a usta szepczą: Ja kocham Cię!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Miłość, szczerość, zaufanie,moje wsparcie gdy coś Cię załamie, trochę smutku gdy coś mi nie wyjdzie,cichutkie przepraszam gdy do tego przyjdzie. To jest to co moge Ci dać,proszę nie przestawaj chcieć brać! kochaj mnie tak, jak ja Ciebiea będzie super, dokładnie jak w niebie! Dobranoc Kochanie
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
A TERAZ JA PUCHOWY MIS DORWĘ CIĘ WE ŚNIE DZIŚ. MOJE DŁONIE BĘDĄ CIĘ ROZPIESZCZAŁY I WSZYSTKIE CIUSZKI Z CIEBIE ŚCIĄGAŁY BY MOJE USTA NA TWOIM CIELE SZALAŁY.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Nie chce Ci się wstać z ciepłego łóżeczka? Milsza jest miękka poduszeczka! Nie zbudzi cię nawet pyszne śniadanko? Ani nawet żołnierz ze swą wyliczanką? A mój pocałunek co przysłania mrok? Jeśli tak to proszę bardzo duże cmOOOOk!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Najjaśniejsza gwiazdko z nieba, najładniejsza żabko stawna, buziak wielki na dobranoc, abyś jutro miałaś siłę ucałować mnie równie mile.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Nadchodzi już wieczorna godzina Księżyc już swoją kołysankę zaczyna, więc do łóżeczka kładź się już Kochanie zmruż oczka, a ja obiecuję Ci, ze coś przyjemnego się stanie. Przyjdę znienacka i po cichu do Ciebie, przytulę, pocałuję i sprawię byś poczuł się jak w niebie. Będę przy Tobie przez cały czas czuwała i przed złymi zmorami chowała, a teraz mówię Ci już dobranoc namiętnie całuję i życzę Ci pięknych snów na noc! :*
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Na dobranoc przesyłam całusów kilka Delikatnych jak muśnięcie motylka Myślę, że jak je poczujesz To mi się zrewanżujesz.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Rozbłysły gwiazdy na niebie, księżyc puszcza oczko do Ciebie, pod osłoną nocy tęsknią moje oczy. Noc ciemna, lecz wesoła więc piszę do swego Anioła. Piszę skromnie: Dobranoc, KOCHAM, nie zapomnij o mnie!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Sen Cię zmorzył, już od chwili sobie śpisz. Za oknami pada deszcz, jednak nie przeszkadza Ci. Rytmicznie pluska, wygrywając melodię Twej ulubionej kołysanki.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Puchaty i mięciutki śnieg pada na dworze, a Ty masz swoją podusię i wygodne łoże. Zima choć zimna i jest biało wszędzie, ma swoje uroki, tak jak i noc ciemna, w pięknych snach dla Ciebie zaklęta.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Przyjmij mój skromny mikołajkowy podarunek, którym jest wielki, namiętny pocałunek, a otulona moimi ciepłymi myślami, delektuj się teraz słodkimi snami.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Puk, puk, to ja - Twoja komórka. Proszę potrzymaj mnie troszeczkę w dłoni, przytul, pocałuj. Jest mi teraz bardzo miło i teraz możemy już zasnąć.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Potrzebuje Cię jak chłodu nad woda w duszny dzień... Jak pustynia potrzebuje deszczu... jak bezdomny schronienia... jak miasto swej nazwy... Kocham Cię tak jak się kocha ten jeden raz... Myślę o Tobie w dzień, w nocy o Tobie śnię... a gdy się budzę, widzę wciąż Twoja twarz... Kiedy zasypiam, myślę ze największe marzenia się spełniają... dlatego mam szanse ujrzeć Cię następnego dnia...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Podobno pierwsze sny cos znaczą, wiec niech Cię pięknymi historiami uraczą, a łóżeczko, choć nie własne, było wygodne i przyjazne.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
OTULONE CHMURZASTĄ KOŁDERKĄ, SENNE OCZKA SŁONECZKO ZMRUŻYŁO I W SWYM RÓŻANYM ZAMECZKU NA DRUGIM KOŃCU MARZEN CICHUTKO USNĘŁO. NA NIEBIE KSIĘŻYC POZOSTAŁ I LŚNIĄCYCH GWIAZDEK TYSIĄCE. CHOĆ WSZYSTKIE SENNE WSZYSTKIE ZMĘCZONE, NIE USNĄ DO RANA... DLACZEGO TO CI NA USZKO W WIELKIM ZAUFANIU SZEPNĘ O ZMIERZCHU, MI OBIECAŁY ROZŚWIETLAĆ ŚCIEŻECZKĘ SNOM PIĘKNYM KU TOBIE PŁYNĄCYM...
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Otulona w ciepłą kołdrę, na poduszce głowę swą złożyłaś. Bierze Cię spanie, w tym przypadku bez walki, poddaj się. Już za moment porwę Cię w najpiękniejszy sen. Zaufaj mi, oczęta zamknij i zaśnij.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Myślę dniami i nocami. Różne rzeczy przychodzą do głowy. Lecz Ty jesteś jedyną myślą na którą poświęcam najwięcej mego cennego czasu. Nie mogę przestać myśleć o Tobie. Wiem, że spisz już słodko a ja wciąż myślę i myślę... Do późnej godziny kiedy dzwon bije na zegarze. Jest to północ a później ranek a ja wciąż myślę i myśleć nie przestanę
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Myszko chodz już z kotkiem spać, nie masz czego tu się bać. Kotek będzie bardzo miły, mocno myszkę do siebie przytuli.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Moja droga i przemiła, moja cudna i bajeczna, wiem że w życiu nie najlepiej, jednak wierz mi będzie lepiej. Nie łam się, ja na to nie pozwalam, nie niszcz się, ja do tego nie dopuszczę. Połóż się wygodnie i rozluznij, zapomnij o złych rzeczach, daj się poprowadzić, dziś do snów pięknych krajny postaram się Ciebie zaprowadzić. A jutro jak się zbudzisz też mnie za rękę trzymaj, poprowadzę Cię i w życiu do lepszego istnienia.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Jak kropelki z nieba lecą, w takt mych czułych słów się plecą, byś mi słodko skarbie spała, jak najmilsze sny dziś miała, rano wstała całkiem wyspana i czuła że zawsze jesteś przeze mnie kochana.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Grzeczne dziewczynki już poszły spać a Ty łobuziaro znów nie chcesz się kłaść, wiec zaraz pomogę utulić Cię, bo widzę, iż sama nie położysz się. Lecz gdy już położysz swa główkę na podusi, gdy ciepła kołdra okryje Cię to szybko zanurzysz się w bajecznym śnie, gdzie przygód tysiące i bohaterów stu, lecz tylko ja będę mógł kłaść się z Tobą do snu :*
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Gdziekolwiek jesteś, czy nad morzem czy też w górach, a być może w swoim mieście i tak Cię dopadną moje ramiona, by uściskać Cię przed spaniem, następnie dać buziaka, a co potem jeszcze zobaczymy, byle później słodko spała i o mnie pamiętała.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Ej Kotku późna już godzina Gwiazdka za księżycem się już skryła To chyba już pora by spać.. Gorącego całuska w buziaczka Ci dać Zrobię łóżeczko... z kolorową pościelą Twe złe myśli i niepowodzenia szybko się wybielą Będzie również kolorowa poduszka Przytulę Cię powiem coś miłego do uszka Zaśniesz najszybciej jak się tylko da... Będziesz miał Anielskie sny Głównym wątkiem tych snów będziemy My!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Gdy będzie Ci smutno i słonko przestanie świecić na niebie, to spójrz do góry, bo jedna gwiazdka jest ode mnie dla CIEBIE!!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dobry wieczór me słodkie kochanie żeby miłe Ci było dziś spanie niech Cię nocna melodia kołysze niech Twój głos aksamitny w snach słyszę żeby poduszka miękka i miła Twoją główkę cudnie tuliła Niech Ci przyśni się coś milutkiego niech aniołek stróż obok czuwa i nasunie kołderkę na Ciebie jeśli w nocy zacznie się zsuwać Ach misiaczku mój Ty jedyny proszę zagraj w mym śnie główną rolę zamiast śnić o polach i łąkach to ja Ciebie w śnie widzieć wolę Chciałabym teraz Ci bajkę wyszeptać jakąś ładną i tak na dobranoc korzystając z jakiegoś krzesełka siedząc obok i dłoń Twą trzymając a gdy oczka byś cudne zmrużył to po cichu wstałabym do góry nachylając się cicho nad Tobą dałabym buzi wznosząc się w chmury
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Dobranoc Słonko me kochane! Przytul główkę do podusi, a kołderka śliczne sny przynieść musi, z nikąd indziej tylko z nieba tylko mnie w nich Tobie trzeba, a gdy sen ten skończy się, rano otworzysz oczka i zobaczysz mnie... Kocham Cię
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Do zobaczonka w nocy, która z pewnością Cię zaskoczy, będzie sporo słodkich chwil, więc śpij.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Brak komentarzy: